Torsdagstrött !!!!

Idag var jag astrött när Niclas väckte mej, ucsh !!!  Nåja ,bara att ta tag i livet. Elliot vaknade tidigt,inte så konstigt kanske med tanke på att han somnade halv 7.  Gick hyffsat smärtfritt innan dagis med frukost o kläder. Fick mitt vanliga ont
i magen på väg till dagis, använde deras toa,  Säger bara Puh jag hann !!! Lämnade han ,körde 200 m ,fick vända o köra hem..... Tur man har toa hemma ska jag berätta för er... Fick ringa jobb o säga att jag blev lite sen.... Ingen fara som tur va. Jag e sååååå jäkla trött på min mage..... Blir helt PSYKO ju..... Ja men iallafall. Slutade kl 14 för jag jobbade in frukost o middag, skönt. Tog ledigt imon för vi har lite o göra.... Man får ju passa på...Ska städa här hemma lite, dammsuga o tvätta golv o lite annat. Ska även ta mej ut till väla o  Ikea, ska köpa lite presenter o annat. Sen e de hämte dags på dagis kl 13.... Så man hinner nog inte så mycket på den lilla tiden. En sak ska jag iaf göra och de e att titta på RIX MORRON ZOO
Har aldrig sett de.. Dumt att de inte visar repris för oss människor som jobbar.... Hmmm ,grrrrrrr
De va denna dagen de.... Ses en annan dag
Tjena 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0