Tisdag o magen full av pannkaka

Puh, nu e man mätt så man håller på att storkna. VARFÖR slutar maninte när man e mätt????? jag har inte en susning iaf.
Som om man aldrig sett mat innan ju.... Tänk om nån tar den från en??!!!!! Vore  ju hemskt de..... Då hade man kanske gått ner några kilo.... Hade absolut inte skadat... Men man ska bara orka göra nåt åt de, finns för mycket gott att äta.
För mycket gott o för lite vilja.....Nåja....... Ikväll hoppas jag att lilleman somnar tidigt för jag tänkte jag skulle göra nåt kort eller nåt till nån som fyller snart... Plus ett dop som kommer i börja på nästa månad... Inte så värst inpirerad att scrappa nu men man får väl bita ihop o ta sej i kragen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0