Nu är vi på banan igen !

Jaha, söndag o det har gått flera dagar sen jag skrev nåt sist... Men de har inte hänt så himlans möd faktiskt.
Elliot hade feber 2-3 dagar så egentligen kunde han väl gått på dagis i fredags men varför stressa??!
Bättre att bli helt kurerad innan han släpps iväg till bacillhålan igen..   Vi har haft de ganska bra, han har varit pigg o sånt ändå så han har inte legat pall ( vilket skulle vart skönt ibland,hahah) Det har varit full rulle o raka rör sen i torsdags.....
Så nu hade jag behövt vara hemma utan barn,tssss!
I fredags höll han låda här med sången "Sjörövar Fabbe"  ja jäklar i mon låda va han höll på.... Han va rent speedad..
Spelade in det med kameran, men jag vet inte om man kan lägga in filmer här..... ( kommentera gärna vilket)
Imorgon måndag är det dags för jobb igen ( precis som om man har vart ledig då??? VAB är INTE = Fri ))))
Efter jobb är det klippdags, har bokat tid med Lotta, de va ett tag sedan man va där , tror jag iaf. KOmmer inte ihåg.
Sen börjar tvättstugan kl 17... Sen blir det strykning för resten av kvällen, rooooligt....
Men de e skönt när de e klart, efter 3 timmar o ont i fötterna. Nåja vad gör man inte....
Fick nys om en duktig kille som sjunger idag, hmm ad hette han nu då....

DECLAN GALBRAITH........ Youtuba han vettja
video
Ses o hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0