Lördag

Elliot vaknade kl 5 ,låg i sängen ( vår) o bökade fram till kl 6. Då vände jag mej om, sen väckte han Niclas istället.
Dom gick upp, sen vet jag inte mer för jag vaknade 8.20, gud va skönt.... men man e inte van så man känner sej helt seg.
Nu har Elliot o Niclas och 2 andra stuckit ner till badhuset så nu e man helt själv. Jaha vad gör man nu då??
Hmmm, har just satt igång en disk maskin, köpte nya tallrikar igår på Ikea... Blåa....
Sen e de tvättmaskinen som åker igång, man kan inte ha dom igång samtidigt för då smäller proppen,hahah.
Funderar på att sticka upp till Olympia o kolla på Stattena när dom ska fösöka gå upp i allsvenskan kl 14.... Niclas ville inte hänga på så jag får se om nån annan vill hänga med. Känns lite patetiskt o sticka upp själv.... HEJ jag har inga vänner typ!
Fast har jag de??? NJae jo nån har jag nog, en eller två.....
Nä nu ska jag upp på Citygross o handla lite schampoo för som de såg ut så hade jag bara köpt 2 balsam sist.
AMATÖR !!!! Nåja
Vi hörs säkert senare ikväll
Hej på ett tag

Kommentarer
Postat av: gisela

hej

jag är din vän

2008-11-02 @ 19:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0