Minnen !!

Elliot o jag innan dopet den 8/11 2008Jaha lördag kväll o dansbandskampen låter i bakgrunden, vad mer kan man önska??? hmmm ganska mycket annat men men...
Jag var uppe hos min pappa i minneslunden i onsdags, skönt... De va så länge sen jag var däruppe, hade lite ångest men nu känns de bättre i själen.... Kallt fin gudomligt fint med alla dessa blommor som ligger o alla gravljus. Hade de inte vart så in i bängens kallt så hade jag gärna suttit ett tag o snackat lite mera med farsgubben. Han fick blommor som ska täcka av alla helgon o fars dag "firandet". Han fyller år den 14 dec så då ska jag bege mej upp igen med en ny bukett.... Åh om man ändå bara fick träffa pappa en gång till... jag saknar han så......

Idag lördag :  Dop stod på listan.. Kl 13 i Raus Kyrka.... Superfint väder ute, faktiskt riktigt skönt.. Dopet gick bra, Linus skrek lite grann men inte så farligt (man har hört värre ) God smörgåstårta o annat gott. Tack Marie & Stefan...
Nu sitter man här o lyssnar på fotbollsreferat, åhhhh va roooolit !!!! NOT !!!
Imon är de ju farsdag, försökte få Elliot att rita ett kort till Niclas... Gick sådär, men de blev nåt iaf. Själv gick jag in på nätet o bokade en resa med hotell till Göteborg i början på december.. Vi ska gå lite på julmarkanden på Liseberg o bara mysa... Fast Elliot blev vi ju inte av med !! HAHAHA näää han får gärna följa med så man kan vara lugn...
Har faktiskt aldrig lämnat bort han över natten än... Men jag skulle sakna han så han får nog vänta tills han flyttar hemifrån eller in på hemmet eller nåt... Fast en natt utan att han kommer in o övar kickboxning i vår säng skulle vair ganska skönt. Fast man hade nog vaknat och undrat vart han blir av om han inte hade kommit in. Så e de.....
Nu ska jag slänga mej i soffan ett tag innan sängen kallar och en superhostig son komme rin o håller oss vakna hela/halva natten....

Kram på er alla.... Hej så länge

Ni som läser får gärna kommentera.. Skulle vara skoj o se om nån läste de man plitar ner även om de e föga intressant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0