Krääääääääääääk

Jaha då var det dags för den dära jäkla magsjukan igen då. Eller igen o igen, va ju förra året sist men det e så jäkla räligt o kräka....
Började i söndags kväll ,lite ont i mellangärdet, de klassiska symptomet. Sen kl 02.00 inte exakt kanske men iaf. Då fixade jag inte det längre, bara in o kräka... Lönt o äta eller?? Sista gången var runt 7 tiden.... 
F-n jag o Elliot som var lediga o allt, för vi skulle gå hem o baka pepparkakor hos Marie o Max ju.. Men han va jätteduktig här hemma, fråga först farmor om hon kunde han ett tag så jag fick vila. Men hon va oxå dålig med hög feber så de sket sej. Men han skötte sej exemplariskt, som vanligt. Vi spelade eller han var de som spelade wii på Ottos rum , så låg jag i Ottos säng o vilade. Sen förflyttade vi oss till soffan, satte på Bee Movie han såg den 3 ggr på rad. Av egen vilja måste jag tillägga, inget tvång här inte. Så där fick man några timmar på soffan bokstavligen talat.
Så idag tisdag blev jag hemma från jobb,har lite småkramper i magen efter tömningarna. Men jag har fått i mej lite macka o blåbärssoppa iaf, alltid nåt. Men imon är det dags för jobb igen. Sen e man ledig på fredag igen. Då ska jag o ELliot träffa några kompisar med deras töser som e lite äldre än Elliot, Emilia & Emma kommer hit. Fika lite o sånt bara....
Nu sak denna kroppen som är i akut behov av en dusch gå i o lägga sej i blöt. 
Tack o hej för mej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0