KALAS DAX

Jaha då var det kalas dax igen men denna gången står vi för kalaset här hemma. Jag har just fyllt och Niclas ska fylla
så vi brukar slå ihopa det. Ganska smidigt faktiskt... Men nu har hela ligan gått hem och dags att ta tag i resterna här.
Elliot är trött som en urlakad disktrasa, sitter i soffan o kollar på tv bara... Somnar nog tidigt ikväll. Min syster var här , ÄLSKAR henne. Hon har en egen firma där hon bygger o designar naglar, hon är superduktig, jag har kagt en länk till hennes sida. Hon har börjat köra runt o göra sina naglar hos folk. Hoppas på mycket kunder så bara hör av er om ni e sugna på vackra och  utsmyckade naglar till ett bröllop eller varför inte bara en fest grej.... Hon är legitimerad så hon vet vad hon gör och alla dekorationer gör hon på fri hand. Hon har sitt eget i Strövelstorp innan Ängelholm  om man kommer Helsingborg sett. Bor du i krokarna så hör av dej till henne o boka nåt.... Du blir GARANTERAT NÖJD !!!!
Jag , Otilia och Emma var o scrappade igår, trotsade febern o halsen o gav mej iväg. Fick gjort 2 LO´s. Köpte en Crop in style xxl väska till mej själv ( julklapp ) . Så ikväll när liten har lagt sej så ska jag möblera om lite bland mina things...
Så vi kan väl kolla imon om jag lägger ut nån bild på LO´sen och min väska.
Hej på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0