JObb jobb jobb

Jaha nu e man på jobbet igen ( men säg inget till chefen att jag sitter vid datan,haha). Har lite låg vatten på jobb nu. Så då får man väl passa på eller? Idag har jag jobbat typ en halvtimme, sen fick jag de eminenta uppdraget att slå in företagets julklappar , typ 200 st.  Men de e fakriskt skojigt, liiiite roligare än att stå ute i produktionen kan jag tala om för dom som inte vet hur de e o va slav under en maskin som spottar ut värdelös reklam som ändå INGEN läser utan bara kastar. Öööörk. Sånt e livet på en sandbank i Landskrona...
Idag ska vi äntligen komm aiväg o baka pepparkakor med kompisarna. Skoj...  Hoppas bara tt dom e på humör, sist bakade dom varsin, åt 2 nävar deg, sen fick vi fixa resten... Å den jäkla degen tar ju ALDRIG slut.... Man måste nästan äta upp slunten som blir kavr.
hej på ett tag 

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Halloj, kika gärna in på min blogg då jag har frågestund nu (:



Kram!

2008-11-26 @ 15:21:24
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0